۱۳۹۰ آذر ۱۶, چهارشنبه

روی داد 38 : نور یا ظلمت؟!



در جنگ نور و ظلمت ، یا باید نور باشی یا ظلمت راه سومی وجود ندارد.


ساکت بودن و سایه ماندن همان ظلمت است.


پس بکوش به قدر خود روشنایی بخشی ، حتی به اندازه ی یک شمع!






عشق یعنی گداختن ، این سخن حسین است...

(روز واقعه 1371)


×.از علاقه مندان به حضور در تئاتر جناب منصور نصیری در خواست می شود یک روز هماهنگ شوند و به تئاتر بیایند و حالش را ببرند!
مکان تالار وحدت ، موضوع مناسبت محرم ، زمان ساعت 19!

×.عزاداری ها از همه قبول ، امید که ما هم در دعایتان بوده باشیم!

۷ نظر:

  1. سخته تشخیص بدیم که الان نقش نورو داریم یا ظلمت
    با تمام تفاوت های روشنایی و تاریکی ولی بعضی وقتا نمیشه اونا رو از هم تشخیص داد



    تئاتر اقای نصیری رو بینهایت دلم میخواد که برم ولی
    :(

    پاسخحذف
  2. خب منم میخوام بیام

    چه جوری باید هماهنگ کنم؟

    پاسخحذف
  3. سلام.
    ممنون از حضورتون.
    دقیقا در مورد حالم درست گفتید...امیدوارم کلاس استاد رستم بخش تاثیر مثبتی تو حالم داشته باشه.
    :)
    راستی من هم با نظر خانم متقی نسب موافقم.
    و اینکه اگر ممکنه در مورد این نمایش یکم بیشتر توضیح بدین.
    خیلی خیلی ممنون.
    آسمونتون هم پر ستاره!

    پاسخحذف
  4. شما شرط نزاشتید حتما ایران باشیم

    گفتین هرکی میخواد هماهنگ کنه

    منم هماهنگ کردم
    نکردم؟

    پاسخحذف
  5. سلام به همگی ؛
    به خ.اردکانی:
    راستش من الان دقیقا همونی که شما می خواستید (دست بسته) شدم و خب هماهنگ با من نباید می کردید ، در اینصورت اگرهم می خواستید نمی دونم دیگه ، آدم دستوپاشو که می بندن ، همینشکلی می شه!
    هاهاها
    ولی خوب بودا!
    جوابتونو می گم!

    پاسخحذف
  6. به خ.تیماجچی؛
    ممنون از حضور شما همچنین ، که این کلبه خرابه ، داره سقفش هی همینطوری می ریزه پایین اصلنم معلوم نبود من از دیالوگ سعید پورصمیمی تو یه حبه قند کش رفتم ، و اینکه ایشالا حالتون خوب شه...خیلی زود ، دعا می کنیم...
    و راجع به تئاتر این تئاتر بهترین تئاتر مناسبتی ای بوده که من تا به حال دیدم و فرهاد قائمیان ، سارا خوئینی ها ، بهنام تشکر ، شهرام عبدلی ، سعید داخ ، سید جواد یحیوی و رحیم نوروزی داخلش بازی می کنند ، کارگردان وحید جلیلونده ، بازیگر نردبام آسمان(کار محمدحسین لطیفی) ، و یک فیلم تئاترو کار پرفرمنس آرته که واقعا لذتبخشه ، آقای نصیری و دیگر دوستانم از موسسه ی استاد سمندریان در گروه غوغائیان (پرفرمنس یا همون فرم) هستند!
    تا 2دی هم بیشتر نیست کار ، خواستید برید کیفشو ببرید ، خیلی خوبه ، دیگه من نمیدونم چیو باید می گفتم که جا انداختم اگه شما سوالی دارید بازم لطف کنید بپرسید من پاسخ میدم ، انشالله!

    پاسخحذف
  7. الله و ولی الذین آمنو <> و الذین کفروا اولیاءهم الطاغوت <> اولئک اصحاب النار...

    پاسخحذف

اگر عضو هستید و یا وبلاگ دارید که وبتون رو بزنید و نظرتون رو بنویسید...
ولی اگر خدایی نکرده غیر از اینه...توضیح می دم دقت کنید...
با نام ناشناس نظرتون رو مرقوم بفرمایید ولی یه جوری به من گرا رو بدید که کدوم عزیز داره پیغام میذاره...
ممنونم...