۱۳۹۰ تیر ۶, دوشنبه

همینجوری 13 : کتاب...چاپ چهاردهم !




فقط زمانی که شما برای شخص خاصی ارزش فوق العاده ای قائل هستید ، می توانید عقاید و 

انتــــــــــــقادهای او را بپذیرید و در کار خود دخالت دهید. در غیر این صورت ، به تصور عامه در مورد 

اینکه چه چیز به صلاح شماست وقعی (وقتی) نگذارید.

هیچکس نمی تواند به شما بگوید که جوان هستید یا پیر ، زیبا هستید یا نه. موفق هستید یا نیستید. اینها 

معیارهاییست که شما باید برای خود خلق کنید.

پس این مهم است که با صدای بلند بگویید :


«من خودم هستم و معیارهای خود را دارم.»


×. ابتدای متن:
یکی از اولین کارهای بازیگر این است که خود را از تنگنای اظهار نظرهای دیگران رها سازد.

×.انتهای متن:
اغلب اظهار نظرها درباره ی هنر و تئاتر صرفا نوعی شایعات پوچ است.

استلا آدلر

تکنیک بازیگری

فصل اول

ترجمه : احمد دامود

۱۹ نظر:

  1. من خودم هستم و معیارهای خود را دارم

    خیلی جمله خوبی مسعود جان. تامل بر انگیزه.
    مرسی.

    موهات جطوره...!!!

    پاسخحذف
  2. هاهاها
    چطوری احمدجان؟
    مرسی که سر زدی...

    موهام گفتی...
    دیروز رفتم بیمارستان تزریق کردن در حد بنز زجر کشیدم ، راستی پیشونیم هم به میمنتو مبارکی دیگه...

    مرسی که اومدی بازم!

    پاسخحذف
  3. بذارید جملتونو کامل کنم دوست عزیز:

    تو خودت باش و معیارهای خودت رو داشته باش و به اونا افتخار کن اما هیچ وقت عقاید خود رو برتر از دیگران ندون.

    پاسخحذف
  4. کرمانی هستم فارغ التحصیل کارشناسی ارشد عکاسی دانشگاه تهران.

    دوست عزیزم آرزوی موفقیت می کنم براتون. من به وبلاگتون باز هم سر خواهم زد هر چند براتون نظری نخواهم گذاشت چون هر گفته ای از جانب من برای شما جبهه برانگیز خواهد بود.

    بدرود جوان پرتلاش

    پاسخحذف
  5. هر کسی می تونه در وب من نظر شخصی خودش را بگذارد ولی من دلیلی برای پذیرفتن همه ی آنها نمیبینم ،
    و همواره نظرهاست که مایه ی خوشحالی وبلاگ نویسانه!

    این رو اگه قبل از همه ی کامنتها می ذاشتم چه خوب بودا!

    پاسخحذف
  6. کرمانی:
    محض جلوگیری از سوء تفاهم نظر "نا محرم نباشه" از بنده نبود.

    پاسخحذف
  7. 9 تیر تولد هنرمند توانا "پیمان معادی" رو به جامعه هنرمندان تبریک میگم.
    به امید موفقیت همه هنرمندان مملکت عزیزمون

    مهتاب

    پاسخحذف
  8. از وبلاگتون خوبی دارید. خوشحالم که زیاد مطلب دارید و از همه جا .

    میشه راهتمایی کنید چطوری عضو شم؟

    پاسخحذف
  9. سلام خدمت خ.مهتاب
    ممنون از اینکه یادآوری کردید متولدین ماه تیر چقدر هنرمندن و به شما هم تبریک می گم تولد پیمان معادی عزیز رو ، برای عضو شدن دوتا گزینه هست ، یکی اینکه "دنبال کنید" رو کلیک کنید و وارد شید به یکی از آیدی هاتون ، گوگل ، یاهو و یا توییتر و بعد گزینه های بعدی که وجود داره قابل رویت و ادامه ی داستان...
    گزینه ی بعدی زیر عکس دنبال کننده هاست ، "در حال حاضر عضو هستید؟ورود به سیستم" و مابقی داستان ، که می تونید جزو دنبال کننده ها باشید...
    ممنون که سر زدید و ابراز لطف به وب من دارید ، باز هم به ما سر بزنید خوشحال میشم ،
    اگر بازهم سوالی بود من در خدمتتونم!
    یا حق!

    پاسخحذف
  10. خوب الان عضو شدم ولی نمیدونم چه طور موقع کامنت گذاشتن ازش استفاده کنم؟

    پاسخحذف
  11. الان من با اشتراک گوگلم با گزینه ی نام ، آدرس اینترنتی نظر گذاشتم براتون به همین راحتی!

    پاسخحذف
  12. ببینید توی گزینه ی نام/آدرس اینترنتی نامتون را وارد کنید بدون گزینه ی دیگه ای که آدرس اینترنتیه یعنی آدرس اینترنتی رو خالی بذارید و بقیه ی ماجرا!
    شما برای عضو شدن پرسیدید من راهنمایی کردم و الا اگه فقط برای نظر دادن بود که همون اول اینو می گفتم ، در کل فک نکنم ضرر کردید عضو شدید اگه ضرر کردید من عذر می خوام ،
    امر دیگه ای هم بود بازهم من در خدمتم!

    پاسخحذف
  13. راجع به این دو کامنت قبلی اختصاصی برای خ.شایان هست همین!

    پاسخحذف
  14. ممنون از لطفتون
    راستی استادم بهتون سلام رسوندند.

    پاسخحذف
  15. ببخشید...
    کدوم استاد؟
    استاد خودتون یا استادی که من میشناسم؟!
    خواهش می کنم...

    پاسخحذف
  16. ببخشید...
    کدوم استاد؟
    استاد خودتون یا استادی که من میشناسم؟!
    خواهش می کنم...

    پاسخحذف
  17. بهتون گفتم که من هنرجوی خانم کرمانی هستم. اگه متوجه شده بودین این طرز صحبت درست نبود.
    ایشون وبلاگتونو بمن معرفی کردند.

    پاسخحذف
  18. من ایمیلتون رو دیدم...
    درسته الان درست خوندم ، شما شاگرد خ.کرمانی هستید ، من متوجه نشدم بار اول ببخشید سوء تفاهم پیش اومد من از ایمیلتون بار اول و با نامبردن شما از خ.کرمانی(عکاسی دانشگاه تهران) ذهنم به سمت دانشگاه تهران رفت و بار دوم که گفتید استاد سلام رسوندن ذهنم رفت سمت استاد خودم ، استاد رستمبخش(معاون کل تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه تهران ، دارای کمربند مشکی دان سه فول کیک بوکسینگ) واسه همین پرسیدم استاد شما یا استاد من ، فکر کردم شما از بچه های دانشگاه خودمون هستید و استاد رو هم میشناسید وگرنه قصد توهین نداشتم ، بهتون هم حق میدم که به یکباره جا بخورید و طبیعتا جبهه بگیرید...
    بازم عذر می خوام...

    شرمنده...
    شبتون قشنگ!

    پاسخحذف

اگر عضو هستید و یا وبلاگ دارید که وبتون رو بزنید و نظرتون رو بنویسید...
ولی اگر خدایی نکرده غیر از اینه...توضیح می دم دقت کنید...
با نام ناشناس نظرتون رو مرقوم بفرمایید ولی یه جوری به من گرا رو بدید که کدوم عزیز داره پیغام میذاره...
ممنونم...