۱۳۹۰ تیر ۲۲, چهارشنبه

روی داد 26 : رویای صادق...



رویایی دیدم که دیدم صادق است ،

در کتاب تعبیر خواب و در خیال تعبیر دل...

رویایی که وقتی بیدارم کرد ، چنان زخم دلم سبک شده بود ،

چنان بچگیم فزون شده بود ، که لعنت فرستادم ، که مرا بیدار کرد...؟

روز بود یا شب؟

چه بگویم؟ نمی دانم ، که بود ، کِی بود ، ولی زیبا بود...

واقعا زیبا بود...


توان گفتنش نیست ، نه از حجم زیبایی ، چرا که مدت مدیدیست ساعی در القای هرچه حجیمتر 

سنگینیهای عالمم ،

از ترس...

از خاطره ی دوران کودکی و فیلم وی اچ اسِ سیندرلا که می گفت:

"می گن اگه آرزوهاتو بگی ، رویاهاتو ، تعبیر نمی شن..."

به گنجشکهای اول صبح می گفت...به فرشته های بیشتر از دوست...

تازه مزه ی بچگی را انگار فهمیدم ،


انگار هرچه بزرگتر شویم سنگ روی دلمان سنگینتر می شود ولی فرقش با سنگهای دیگر یکتاست 

که به جاذبه ی زمین واکنشی ندارد 

و تماما قلب ماست که بعضا سنگرباست...


 ...
...
...


۵ نظر:

  1. سلام
    من که نفهمیدم منظورش چی بود ولی چون گفتی که ...(غیر قابل تایپ) نظر بده اومدم بگم که بچه خجالت نمی کشی تا الان بیداری!
    بخاطر همینه که از اون خواب هایی که من گفتم نمی بینی!
    از اون ها که خودت گفتی می بینی!
    ببخشید خیلی گنگ شد ولی شنونده باید عاقل باشه اینو اصلا نخونه!
    از همون خواب ها که گفتم ببینی!

    پاسخحذف
  2. نمیدونم

    شاید بهتر باشه که آدم آرزوهاشو تو دلش نگه داره و سکوت کنه


    ولی تا کی؟

    پاسخحذف
  3. هرچی بزرگتر میشیم که خیلی اتفاقا می افته!

    راجع به نوشته هاتون که نظرم رو گفته بودم قبلا.

    و اما به قول عرفان نظراهاری:

    "جهان بدون رویا می میرد"

    پاسخحذف
  4. سلام مسعود. فقط خواستم بگم خیلی این قالب بلاگت بده. انقد که تا یه پست رو بخونم چش و چالم در میاد. اگه عوضش کنی بد نمیشه ( انتقاد)
    این بلاگ اسپات هم خیلی سنگینه هم فیلتر . برو یه جا بلاگ بزن که اینجوری نباشه (پیشنهاد)
    اینا نشونه این بود که : حاضر

    پاسخحذف
  5. سعید جان سلام
    والا...
    بابت قالب وبلاگ به نظرم قالبی قشنگتر از این ندیدم یعنی قالبی بلاگ اسپات قشنگتر از این نداشت ، حالا یکبار دیگه چک می کنم ، ولی از تنوع رنگ زیاد خصوصا به قول داداشم استفاده از رنگهای جیغ باعث این میشه ولی اینکه سر می زنی مهمه ، و اینکه بتونی بخونی پس شاید رنگ نوشته هام عوض بشه بهتر شه ، باید امتحان کرد...
    حاضر بودنت که عالیه ولی یه مطلبی که هست اینه که از یک مورد منزجر و روانی میشم و اون تبلیغ بالا دست چپ ، راست یا از وسط به دوطرفیه که تو بلاگهای ایرانیه که ...

    مرسی از نظراتت!

    پاسخحذف

اگر عضو هستید و یا وبلاگ دارید که وبتون رو بزنید و نظرتون رو بنویسید...
ولی اگر خدایی نکرده غیر از اینه...توضیح می دم دقت کنید...
با نام ناشناس نظرتون رو مرقوم بفرمایید ولی یه جوری به من گرا رو بدید که کدوم عزیز داره پیغام میذاره...
ممنونم...