۱۳۸۹ دی ۲۲, چهارشنبه

روی داد 10 : ایران!




بدون شهر (ه = ر)


۶ نظر:

  1. شیییییییییییییییره!

    پاسخحذف
  2. مدتها بود بازی خوب از ایران ندیده بودم.
    خانوم اردکانی اولا که یزدی هستن :)
    دومن اول با وب ایشون آشنا شدم و بعدش با...
    سوما کنجکاو نباش پسرم بهت انگ... می چسیوننا :))) (شوخی بوداا)

    پاسخحذف
  3. کلا بدون شرحیم ما ایرانی ها

    پاسخحذف
  4. به ناشناس عزیز:
    دودورودودودو...

    ایران!

    آفرین!

    پاسخحذف
  5. به سید مجیب عزیز:
    چسباندن انگ به مردمان و آدمیان عادیست که تا به امروز از بی رحمی های روزگار کم نصیبم نشده...(جدی بود)

    واقعا مدتی مدید بود که بازی خوب از تیم ملی ندیده بودیم!
    امید که تا پایان جام ملتها ادامه دار باشد!
    حضورت سبز!

    پاسخحذف
  6. به صابر عزیز:
    پس چرا من انقدر شرح دارم و حرف می زنم؟!

    حضورت پررنگه...جهانی سپاس!

    پاسخحذف

اگر عضو هستید و یا وبلاگ دارید که وبتون رو بزنید و نظرتون رو بنویسید...
ولی اگر خدایی نکرده غیر از اینه...توضیح می دم دقت کنید...
با نام ناشناس نظرتون رو مرقوم بفرمایید ولی یه جوری به من گرا رو بدید که کدوم عزیز داره پیغام میذاره...
ممنونم...