۱۳۸۹ دی ۱۶, پنجشنبه

بدون شرح 1 : کمی جنجالی...میدان انقلاب...!



۶ نظر:

  1. بکشید بیرون خواهشا از این فراماسونری ....
    حالم بد شد

    پاسخحذف
  2. یعنی چی؟
    منظورتونو نمی فهمم
    اصلا فکر نمی کنم منظوری داشته باشین ...

    پاسخحذف
  3. به صابر عزیز:
    حال منم زیاد خوب نیست...
    به هر حال اگه روی صحبتت با منه...
    آقا من عذرخواهی می کنم!

    پاسخحذف
  4. به خانوم متقی:
    راستش من خودمم نمی دونم...یعنی چی؟!
    منظور خاصی هم ندارم...مثل همون علامتهایی که بالای یکی دوتا ساختمون و برج دیگه بود...اینم توی اینترنت دیدم...گفتم شاید کسی حرفی داره راجع بهش بزنه...
    که گویا همان حرف همیشگیست:
    »اینها همه فقط ، فقط بازی سیاسیست!

    مرس از همه که اومدین...
    موید باشید!

    پاسخحذف

اگر عضو هستید و یا وبلاگ دارید که وبتون رو بزنید و نظرتون رو بنویسید...
ولی اگر خدایی نکرده غیر از اینه...توضیح می دم دقت کنید...
با نام ناشناس نظرتون رو مرقوم بفرمایید ولی یه جوری به من گرا رو بدید که کدوم عزیز داره پیغام میذاره...
ممنونم...