۱۳۹۰ اردیبهشت ۳, شنبه

روی داد 17 : ...


حاشیه ؛
هدایا و دسته های گل به هنرمندان و حامیان این نشست اهدا شد ، یه تعدادی دسته گل اضافی بود ، شهاب حسینی در حین خروج از سالن این گلها رو به سمت تماشاگران پرت می کرد...گلها بالاخره تموم شد ،
منصور: شهاب صندلی!

سریع به فرهادی نزدیک شدم تا سوالایی که پاسخ داده نشده بود رو جواب بده ، در همین حین خانمی مسن به او نزدیک می شود ؛
-آقای فرهادی من واقعا متاسفم برای شما ، که ما باید بیست دقیقه پشت در سالن منتظر بمونیم تا در باز بشه بیایم واسه سانس ده و نیم شب و مقصر این مقوله هم فقط شمایید و هنرمندا و هنرپیشه هاتون (فرهادی ساکته و هیچی نمیگه) و من مطمئنم که این باعث از بین رفتن  محبوبیت شما می شه...
-(فرهادی) ایشالا که اینطور نمیشه...
-(مردم) خانوم چرا حاشیه درست می کنی الکی ، از آقای فرهادی درخواست شده بیان و اومدند ، بی نظمی از مسئولین اجرائیه به ایشون چه؟؟؟؟؟؟؟؟؟!

یکی از طاق میاد ، یکی با اسنوورد ، یکی اومد فرهادیو ماچ کنه رفت طرف ساره بیات ؛

خلاصه ؛
-آقا شهاب یه عکس اگه ممکنه!
-(خانمی) آقا من وایستاده بودم که عکس بگیرم...عجب آدم بی ادبیه!
-(شهاب حسینی) الان دقیقا من باید به کدوم دوربین نگاه کنم؟! یکی یکی با هم بگیرین لطفا!
-آقا فرهادی امضا اگه ممکنه!
-آقا شهاب امضا...
...
-(دو خانم ازینایی که احساس اجحاف در حق دارن همیشه) فرهادی اینه؟...وا چه جوجه است!
دوستام همه گفتن خیلی خوشتیپه...چیه این؟
ولی شهابو نیگا...وای چه سفیده!

با کلی معطل شدن برای رفتن به سمت پارکینگ به دلیل ازدحام جمعیت و با کلی تاخیر در خروج از پارکینگ به دلیل باز هم ازدحام ماشین (جمعیت) وقتی حدود ساعت یازده و ربع اینا از جلوی هلال سینما ملت که رد می شدیم هنوز حدود 30-40 نفر دور اصغر فرهادی رو گرفته بودند و سوال می پرسیدن...

کاشف به عمل اومد ، تا 12:30 شب اونجا ایستاده پاسخ مردم رو میداده!
در جواب کسایی که می گن این مرد بزدله!

شب بسیار خوبی بود...که بعید می دونم به این زودیا تکرار شه!

هرچند وقتی اومدم خونه خونواده از دماغم درآورد...
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

اگر عضو هستید و یا وبلاگ دارید که وبتون رو بزنید و نظرتون رو بنویسید...
ولی اگر خدایی نکرده غیر از اینه...توضیح می دم دقت کنید...
با نام ناشناس نظرتون رو مرقوم بفرمایید ولی یه جوری به من گرا رو بدید که کدوم عزیز داره پیغام میذاره...
ممنونم...